Należy pamiętać że content marketing nie

pozycjonowanie tanio

Częstym błędem podczas projektowania kampanii w oparciu o content marketing jest ignorowanie znaczenia kanałów, które docelowo posłużą do kontaktu z odbiorcą. Należy pamiętać, że content marketing nie tylko daje możliwość przygotowania treści pod kątem odbiorcy, ale umożliwia określenie zaufanych przez niego kanałów medialnych. Jest to nadzwyczaj istotne w erze przepychu źródeł internetowych. Nie każdy użytkownik Facebooka codziennie przegląda z zaangażowaniem tamtejsze aktualizacje, tak jak nie każdy użytkownik przegląda codziennie twitty obserwowanych osób czy firm. Content marketing daje możliwość poznania predyspozycji odbiorcy w zakresie wyboru źródła informacji, co w konsekwencji sprawia, że odbiorca, czytając treść przystosowaną do jego preferencji, w portalu który jest dla niego źródłem zaufanych informacji, nie podważa danej informacji, lecz chętnie ją akceptuje.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Content_marketing


Rewolucyjność w badaniach Kosińskiego polegała na

pozycjonowanie tanio

W 2012 roku polski psycholog Michał Kosiński wykorzystał metodę OCEAN, czyli opartą na teorii wielkiej piątki metodę badania osobowości. Pomimo że sama metoda powstała w latach osiemdziesiątych ubiegłego stulecia o tyle, aby trafnie określić profil osobowościowy danej osoby, wymagane było udzielenie odpowiedzi na dziesiątki pytań. Rewolucyjność w badaniach Kosińskiego polegała na tym, że jako pierwszy wykorzystał metodę OCEAN w analizie profilu w mediach społecznościowych, a dokładniej na Facebooku. Udowodnił, że analizując treść polubionych przez osobę treści, można trafnie określić jakim typem osobowości jest.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Content_marketing


Zestawienie e-marketingu i marketingu


W dzisiejszej dobie internetu mogłoby się wydawać, że tradycyjne reklamy i zwykły marketing są już przeżytkiem. Nie jest to jednak prawdą, zarówno internetowe, jak i zwykłe metody marketingowe są ciągle używane przez ludzi chcących wypromować daną rzecz, usługę, przedmiot. Przeglądając strony internetowe co rusz napotykamy na różne rodzaje reklam, tak samo ma się sprawa w codziennym życiu. Jadąc drogą w centrum miast również napotykamy billboardy, czy inne formy reklamowania. Także ulotki ciągle są w użyciu. Jak więc widać reklamy są obecnie nie tylko cyfrowo, jak na przykład w telewizji czy internecie, ale także są ciągle drukowanie na plakatach, ulotkach czy billboardach. Jak więc widać zarówno metody marketingu internetowego jak i zwykłego są ciągle w użytku.


Dodane: 25-05-2019 14:25

Widok do druku:

pozycjonowanie tanio